dijous, 17 de gener del 2013

Un, dos... probando!!

I a la tercera va la vençuda…. i així ha sigut..

Aquesta era la setmana marcada per començar de nou amb el running. Un dia o altre tenia que ser i ja portava entrenant al gimnàs i el genoll no s’havia tornat a resentir.

Després del que sempre passa en els nadals: molta feina, anar de compres, poques ganes de fer coses i tot açò incrementat ara per les obligacions familiars, comencem gener en un propòsit: tornar a ixir a córrer.

Dijous passat em vam proposar dos companyes ixir a córrer els dillunsos per alternar en les clases del gimnàs i va ser una injecció de motivació!! Ixiria acompanyada i a més podría estrenar camiseta que els reis m’han portat també per animar-me en les ixides jjejjejejeje

Com sempre passa quan algú té algún pla, dilluns la feina es va complicar més del degut així que vaig dir adeu a la meua sortida. Amb molta ràbia va arribar dimarts i vaig pensar ixir però clar, a vore qui ix en la ventolera que feia si quasi isc volant a la lluna com Tirisiti… Però com no hi ha dos sense tres i a la tercera va la vençuda hui m’he vengat!!!

A més he tingut sort i he ixit ben acompanyada per Jordi. També tenia moltes ganes de fer alguna cosa ja que porta quasi un mes sense fer res: ni carrera, ni futbol ja que ha estat lesionat.

Jo amb ganes de probar el meu cardio en la carrera i Jordi amb ganes de probar si ja estava recuperat el seu turmell s’hem calçat les sabatilles i hem eixit per la porta. Sense cap meta establida, ja que no sabíem com respondriem, hem pensat anar pujant cap a la via verda a vore quines eren sensacions .

I…. prova superada!!! Hem tornat sencers i sense molèsties!!!

No hem volgut apretar massa per ser el primer dia. En total han sigut un poc més de 7 kilòmetres. No està malament per començar de nou, no creeu??.

Us portavem unes fotos que han inmortalitzat l'ixida d'aquesta vesprada però no em deixa insertar les imatges , joooooooo

Fins la próxima!!!!! (Espere que molt prompte)
 
; )


Pd. Feu-me memòria que agafe gorro a la pròxima que he tornat en les orelles congelades!!

"Para dejar de hablar de propósitos, y empezar a celebrar logros"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada