dimecres, 17 d’octubre del 2012

Tornem a l’entrenamet!!! … i amb nova companyia

Hola a tots de nou!!
Quan de temps sense compartir cap cosa amb tots vosaltres… pero no us he oblidat, eh??
Fa temps que no he entrenat després de la lesió del genoll que vaig tenir i us vaig mostrar.
Els meus entrenaments, si es poden denominar així, van començar al setembre com a caminates de quatre – cinc kilòmetres, quan el genoll ja deixava. Sempre acompanyada del carro i del meu peque. Dia a dia dia quan el sol ja no calfava molt pegavem la volta.

Elements imprescindibles:
sabatilles i carro

Fa unes setmanes he tornat a començar l’entrenament al gimnàs per asegurar si el genoll estava completament recuperat. Pense que ja està ok així que es hora de començar a pegar canya!!!
Hui ha tocat el torn al cicle indoor i he tingut el plaer de compartir la clase amb Neus i Miriam. La meua enhorabona a Neus que s’ha iniciat en l’especialitat i ha superat amb nota la sessió d’entrenament. Ha sigut una clase dura: cinquanta minuts en els que hem realitzat un trajecte que contenia tres picos considerables.
Hem suat el que no està escrit, tot hi ha que dir-ho, pero hem fet un molt bon entrenament que acompanyat de bona música ha fet més lleuger el patiment, o no xiques???
L’entrenament al gym promet!!

D'un altra banda no oblide que “lo prometido es deuda” i quan estiga un poquet més forta començaré a probar amb el running. Tinc moltes ganes (li havia pillat el gustillo) encara que abans necessite enfortir un poquet més. Fa una miqueta de por l’impacte de la carrera.
Així que ja us vaig contant novetats.

Fins la pròxima ;  )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada