dilluns, 12 de novembre del 2012

Entreno en buena compañia y bonito paisaje



Hoy aprovechando el kit kat que nos ha ofrecido el tiempo esta tarde tras pasarse mas de un día diluviando y aprovechando la compañia de nuestro compi runner Tomi Jofresa, hemos decido salir a rodar con el fin de comprobar la maravilla de salto de agua que nos ofrece la naturaleza de nuestro chorro el salt.

Aprovecho la oportunidad para invitar a Tomi  a que participe en nuestro blog  cuando desee y nos dedique palabras y experiencias ahora en el mundo del runner , para nosotros es un placer tener a todo un  deportita de Elite y mejor persona,.
Como comentario tomi debuto con el sr. llopis y un servidor en nuestra primera carrera ya hace algunos años en la san silvestre alcoiana.
Tomi Jofresa y el chorro el salt que dos maravillas.

Jordi corriendo y disfurtando de tal precioso paisaje










1 comentari:

  1. Es una curiosa costum valorar el que tenen els demes. Del que disfruten altres i nosaltres pensem que no tenim. Es habitual apreciar l´entorn natural d´un indret quan no es el "nostre" i ens sembla mes bucolic del normal. Ahir pero, i despres d´un llarg temps lastrat per els meus bessons problematics que no em deixen correr com jo voldria,vaig poder gaudir no només d´una increíble companyia amb en Jordi sino d´un espectacle unic que tots tenim a l´abast de la mà. O mes ben dit a l´abast de les nostres cames! Va ser una carrera suau, placentera i plena de regals a la vista. El Xorro del Salt, envoltat per la grisor del cel i del groc de les fulles dels arbres en plena epoca de tardor em va transportar a un record molt present en la meva vida: els anys 90 i al carrer Sant Pere de Badalona, molt abans de que jo coneguera Alcoi i els seus voltants, escoltava amb el meu genuí amic Albert Prats al gran Ovidi Montllor. Ell sempre enlairava el seu Alcoi natal. Jo no soc nat a Alcoi ni a la terreta, pero em sento agraït i afortunat d´haver parat en el vostre poble. Un poble dur de gent treballadora com deia l´Ovidi. Aixi que amb el record de la frescor en la carrereta d´ahir amb el GRAN JORDI us dedico a tots els Zrunners una canço especial d´uns anys molt especials. Aqui el link:

    http://www.youtube.com/watch?v=LX4tyyueNC8

    Una forta abraçada. Tomi Jofresa

    ResponElimina