dimarts, 13 de novembre del 2012

Unes paraules del nostre zrunner Tomi Jofresa

Tomi Jofresa amb el Xorro Salt de Fons.
Es una curiosa costum valorar el que tenen els demes. Del que disfruten altres i nosaltres pensem que no tenim. Es habitual apreciar l´entorn natural d´un indret quan no es el "nostre" i ens sembla mes bucolic del normal. Ahir pero, i despres d´un llarg temps lastrat per els meus bessons problematics que no em deixen correr com jo voldria,vaig poder gaudir no només d´una increíble companyia amb en Jordi sino d´un espectacle unic que tots tenim a l´abast de la mà. O mes ben dit a l´abast de les nostres cames! Va ser una carrera suau, placentera i plena de regals a la vista. El Xorro del Salt, envoltat per la grisor del cel i del groc de les fulles dels arbres en plena epoca de tardor em va transportar a un record molt present en la meva vida: els anys 90 i al carrer Sant Pere de Badalona, molt abans de que jo coneguera Alcoi i els seus voltants, escoltava amb el meu genuí amic Albert Prats al gran Ovidi Montllor. Ell sempre enlairava el seu Alcoi natal. Jo no soc nat a Alcoi ni a la terreta, pero em sento agraït i afortunat d´haver parat en el vostre poble. Un poble dur de gent treballadora com deia l´Ovidi. Aixi que amb el record de la frescor en la carrereta d´ahir amb el GRAN JORDI us dedico a tots els Zrunners una canço especial d´uns anys molt especials. Aqui el link:

http://www.youtube.com/watch?v=LX4tyyueNC8

Una forta abraçada. Tomi Jofresa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada