dilluns, 20 d’agost del 2012

Primera lesió del grup


Confirma’t!! Com ja us contaba en publicacions anteriors, portava unes setmanes resentida del genoll i tenia tota la raó. Així que hauré d’esperar una miqueta més a tornar als entrenaments. Hi ha que recuperar-se bé de qualsevol lesió per xicoteta que sigui que, una lesió mal curada… en produeix un altra molt pitjor.
Hui ha tornat de vacances la meua fisio i he anat a que em pegara una ullaeta. Res greu o sigui que perfecte!!  I a més, mireu què guapa m’han deixat!!!


New look del meu genoll
Podreu comprobar que m’ha posat una vestimenta molt veraniega jejejej ni les millors atletes de les Olimpiades portaven un modelet tan ‘a la última’.

He actuat de manera perfecta aquestes setmanes posant-me gel i sense fer cap tipus d’esforç, intentant no doblar massa el genoll, evitant posar-me en cuclilles, no pujant ni baixant massa escales... De tota manera hauré d’esperar una setmaneta més sense fer res d’esport. He de continuar amb el gel i fer alguns exercicis per facilitar que el menisco torne una miqueta enrere i esperar a vore si baixa el nivel de lìquid que tinc al genoll.
D’ací una setmaneta tornaré a visitar a la fisio i vorem com evoluciona el tema. Espere que sigui perfectament perque sinó hauran de punxar-me per traure líquid i això diuen que fa mal. I quan un fisio diu que fa mal… mal rotllo.. jejejej

Aniré informant que tinc moltes ganes ja de reprendre la rutina. Aquests mesos que eren els que es presentaven fenomenal per entrenar ja que contaba amb més temps lliure han sigut tot el contrari. Però que hem de fer... a disfrutar del relax.

De totes maneres Eva, no et preocupes que d’ací res estic ahí amb tú reinventant noves rutes intentant agafar-te corren darrere de la teua bici.
Fins la pròxima amics!!!  ; )

1 comentari: