diumenge, 19 d’agost del 2012

Una motivació per a l'esport

Ja que continue amb el genoll fotut i no puc contar-vos noves rutes ni entrenaments realitzats, menys les que faig amb el peque que comença a anar ‘a todo gas’, aprofite per parlar-vos d’un company que a mí m’ajuda i em motiva moltes vegades en l’esport.

No sé si a vosaltres també us ocorre però a mí la música m’impregna de sensacions i em trasmet molta energia, al igual que a molta gent. Per aquest motiu, la música es un company d’entrenament que podeu explotar si encara no ho heu fet. Així no teniu excusa per no entrenar sino trobeu companyia, sempre anireu en la millor, entre altres coses perque es la que trieu vosaltres.

Encara que motiva molt ixir amb algú a entrenar també hi ha dies en els que t’apeteix ixir sol i disfrutar de l’entrenament acompanyat de bona música, eixa que mai tens temps de sentir pero voldries estar sentint a tot hora o amb l’altra que acaben de traure a la venta però no has pogut escoltar. Encara que sé que hi ha grans seguidors de la ràdio jejej
Depenent de la cançò, estil, ritme que sone segur que experimenteu sensacions diferents. Tenim música per a cada moment i per a cada activitat encara que, com sempre, tot es compra i tot es ven, vull dir que, tan vàlid es eixir sentint Bustamante, Guns, El Canto del Loco, Shakira, Metallica o Chimo Bayo..
Vaig a posar-vos alguns exemples ja que diuen que hi ha estudis que afirmen que la música pot sugerir les mateixes sensacions en dos persones totalment diferents.
A vore si encerte en els següents exemples!!

Hi ha cançons que et fan somiar. Què us sugereix Carros de foc?? http://www.youtube.com/watch?v=GgFNZ7GHHsM
Segur que tots els Zrunners s’heu imaginat que estaveu travesant la meta després d’una gran cursa per exemple la Marató de Barcelona que correreu aquest any.
O… que millor música que Rocky per fer una bona sèrie d’abdominals o per a preparar-se abans d’eixir de casa i realitzar un entrenament més dur del habitual: http://www.youtube.com/watch?v=6iPFK5T_G3U
Altres animen i, almenys a mí em peguen un espentonet quan més falta em fa. O no us passa a vosaltres quan sentiu: http://www.youtube.com/watch?v=tFSFE_4i4xI

La primera vegada que la vaig sentir va ser fent cicle indoor pero l’he probat quan estic corrent i em carrega les piles a topeee…

T’anime a que compartisques amb nosaltres aquelles cançons que més et motiven. Espere els vostres comentaris.

A disfrutar del diumenge!!! ; )

1 comentari: