dimecres, 1 d’agost del 2012

Probant sensacions

Bon dia a tots!!!

Com van eixes vacances d’aquells que ja esteu disfrutant del relax??? Tranquils a la resta que esteu com jo que d’ací res ja les tenim ahí. Ahí va la crònica del dia:
Encara que indecisa i amb una miqueta de por, m’he calçat aquest matí les Pegasus amb l’intenció d’eixir a caminar. Fa quasi una setmana que em resenc del genoll i no he fet res desde la pujada al Castell. Vaig tenir dos dies que em resentia al posar-me de cuclilles o doblar les cames. Supose que segurament amb un poc de líquid al genoll.. No he volgut jugar en açò per no arribar a una lesió més forta com l’altra volta al genoll. Ja que això vol dir dies i dies sense entrenar.
Finalment animada també per Jordi a probar sensacions he eixit de la caseta i he començat a trotar. A l’inici amb cautela i pendent del genoll pero ja quan s’ha calfat la màquina anava al ritme habitual.

He pagat la volta al Baradello en 25 minuts eixit i tornant al Sargento. La volteta de sempre jejejje. No  està malament.
A l’arribada estaven esperant-me per a la gran recompensa!!
Rasta: la meua gosa
Deprés dels estiraments obligatoris adivineu on he anat???




Ara a esperar com evoluciona el genoll al llarg del dia. Sinó hi ha cap sensació rara tornarem de nou als entrenaments i d’ací res amb més asiduitat que ja estan ahí les vacances i tenim més temps lliure!!!

A passar un bon dia  ; )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada